If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз на моята 147ца проблем съм имал само с дясно каре,това за 71 000км. На теория ми е 230-240к.с. и си я карам подобаващо. Миналата седмица 87км и 91км средна в ришкия проход,това по бордови
Мерси за отзива колега. Още толкоз безаварийни км да минеш
С тая хибридната турбина, която Радо ще я сложи на колата ще се извадят 190тина коня на колелата, което е около 220 на мотора и мисля, че е перфектна ежедневна кола с прилична мощност, за да изпревариш навсякъде. Кофти е, че трябва да ти коват съединител, че няма да издържи много, особено на грубо каране, но не е скъп като цяло. Масово има напомпани печки и не се чупят всеки ден, ако това си мислиш.
С тая хибридната турбина, която Радо ще я сложи на колата ще се извадят 190тина коня на колелата, което е около 220 на мотора и мисля, че е перфектна ежедневна кола с прилична мощност, за да изпревариш навсякъде. Кофти е, че трябва да ти коват съединител, че няма да издържи много, особено на грубо каране, но не е скъп като цяло. Масово има напомпани печки и не се чупят всеки ден, ако това си мислиш.
Дам, точно това ме притесняваше. За съединител, няма ли да свърши работа от 2.4jtd?
Единствената разлика,която мога да дам е една идея по-тежък съединител(което отбелязва приятелката). Иначе като разходи не е кой знае какво. Ако нямаш проблем да си глезиш GT-то,когато е 180к.с.,няма да имаш проблем и с 230. Но все пак всичко е до поддръжка и стил на каране.Ако държиш да взимаш магистралата всеки път с 180+ живота на колата и всички компоненти се скъсява по-бързо
Единствената разлика,която мога да дам е една идея по-тежък съединител(което отбелязва приятелката). Иначе като разходи не е кой знае какво. Ако нямаш проблем да си глезиш GT-то,когато е 180к.с.,няма да имаш проблем и с 230. Но все пак всичко е до поддръжка и стил на каране.Ако държиш да взимаш магистралата всеки път с 180+ живота на колата и всички компоненти се скъсява по-бързо
Ами аз съм по думите на Румен "трошач на автомобили" Моето GT доста го изтезавам, но съм доволен откъм издръжливостта му - не, че всеки ден и на всеки светофар е на kickdown, но си го пришпорвам. Поддръжката е безкомпромисна - поне все още не ми е писнало всичко да се сменя на момента
Аз едно време имах като твоите притеснения и ме посъветваха следното: Да не давам всичката гас под 2500 на 6та,да не пускам колата на свободна след яко даване на гас,да не я гася веднага като се прибирам. И най-важното безкомпромисна поддръжка по двигател/турбо/кутия,и проблеми с тях нямам.
Аз едно време имах като твоите притеснения и ме посъветваха следното: Да не давам всичката гас под 2500 на 6та,да не пускам колата на свободна след яко даване на гас,да не я гася веднага като се прибирам. И най-важното безкомпромисна поддръжка по двигател/турбо/кутия,и проблеми с тях нямам.
Някъде бях чел, че "gigi" постоянно е торзмозил една 166ца по магистралите и нищо й е нямало и не се е чупело. Ако нещо е започнало да си тръгва, то с надуването е ясно, че ще се дочупи, като в моя случай. А също така темпомата е до 190 километра, все си мисля, че щом не е до 140, значи може да се кара по-продължително и с по-високо скорост.
Comment