Известие

Collapse
No announcement yet.

garrett gt1749v лимит

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
    Аз на моята 147ца проблем съм имал само с дясно каре,това за 71 000км. На теория ми е 230-240к.с. и си я карам подобаващо. Миналата седмица 87км и 91км средна в ришкия проход,това по бордови
    Мерси за отзива колега. Още толкоз безаварийни км да минеш
    Alfa Romeo GT 1.9jtd

    Comment


    • #17
      С тая хибридната турбина, която Радо ще я сложи на колата ще се извадят 190тина коня на колелата, което е около 220 на мотора и мисля, че е перфектна ежедневна кола с прилична мощност, за да изпревариш навсякъде. Кофти е, че трябва да ти коват съединител, че няма да издържи много, особено на грубо каране, но не е скъп като цяло. Масово има напомпани печки и не се чупят всеки ден, ако това си мислиш.
      Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 20:40.
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
        С тая хибридната турбина, която Радо ще я сложи на колата ще се извадят 190тина коня на колелата, което е около 220 на мотора и мисля, че е перфектна ежедневна кола с прилична мощност, за да изпревариш навсякъде. Кофти е, че трябва да ти коват съединител, че няма да издържи много, особено на грубо каране, но не е скъп като цяло. Масово има напомпани печки и не се чупят всеки ден, ако това си мислиш.
        Дам, точно това ме притесняваше. За съединител, няма ли да свърши работа от 2.4jtd?
        Alfa Romeo GT 1.9jtd

        Comment


        • #19
          Единствената разлика,която мога да дам е една идея по-тежък съединител(което отбелязва приятелката). Иначе като разходи не е кой знае какво. Ако нямаш проблем да си глезиш GT-то,когато е 180к.с.,няма да имаш проблем и с 230. Но все пак всичко е до поддръжка и стил на каране.Ако държиш да взимаш магистралата всеки път с 180+ живота на колата и всички компоненти се скъсява по-бързо

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
            Единствената разлика,която мога да дам е една идея по-тежък съединител(което отбелязва приятелката). Иначе като разходи не е кой знае какво. Ако нямаш проблем да си глезиш GT-то,когато е 180к.с.,няма да имаш проблем и с 230. Но все пак всичко е до поддръжка и стил на каране.Ако държиш да взимаш магистралата всеки път с 180+ живота на колата и всички компоненти се скъсява по-бързо
            Ами аз съм по думите на Румен "трошач на автомобили" Моето GT доста го изтезавам, но съм доволен откъм издръжливостта му - не, че всеки ден и на всеки светофар е на kickdown, но си го пришпорвам. Поддръжката е безкомпромисна - поне все още не ми е писнало всичко да се сменя на момента
            Last edited by niko23; d.m.y г., 21:44.
            Alfa Romeo GT 1.9jtd

            Comment


            • #21
              Аз едно време имах като твоите притеснения и ме посъветваха следното: Да не давам всичката гас под 2500 на 6та,да не пускам колата на свободна след яко даване на гас,да не я гася веднага като се прибирам. И най-важното безкомпромисна поддръжка по двигател/турбо/кутия,и проблеми с тях нямам.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
                Аз едно време имах като твоите притеснения и ме посъветваха следното: Да не давам всичката гас под 2500 на 6та,да не пускам колата на свободна след яко даване на гас,да не я гася веднага като се прибирам. И най-важното безкомпромисна поддръжка по двигател/турбо/кутия,и проблеми с тях нямам.
                И аз се старая да ги спазвам тези работи.
                Alfa Romeo GT 1.9jtd

                Comment


                • #23
                  Някъде бях чел, че "gigi" постоянно е торзмозил една 166ца по магистралите и нищо й е нямало и не се е чупело. Ако нещо е започнало да си тръгва, то с надуването е ясно, че ще се дочупи, като в моя случай. А също така темпомата е до 190 километра, все си мисля, че щом не е до 140, значи може да се кара по-продължително и с по-високо скорост.
                  Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                  Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                  Comment

                  Working...
                  X